سفارش تبلیغ
صبا ویژن
با درد خود بساز چندانکه با تو بسازد . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :3
بازدید دیروز :4
کل بازدید :51040
تعداد کل یاداشته ها : 30
103/2/10
2:28 ص

چه زنی را دوست می دارد

یک مرد اردیبهشتی اگر چه فوق العاده صبور است اما نمی خواهد که حلقه ای به بینی اش انداخته شود، و به این طرف و آن طرف کشیده شود ، اما این حرف مفهومش این نیست که خواهان زنی می باشد که خود را مثل کنه به او بچسبانید. او خیلی مرد عمل است و بیش از آن خواهان آزادی است که اجازه بدهد زنی مثل گردن بند خودش را به او آویزان کند . او می خواهد که زنش موجودی سرشار از شادی و نشاط باشد . یک چنین زنی او را هم به وجد می آورد و توازنی بین روح و جسمش ایجاد می کند. او به تبسمی شیرین بسان عاشق شیدایی که مشغول تماشای معشوقه اش باشد، به چنین زنی که شادمانه وظریف به این سو و آن سو می رود و شادی به اطراف می پراکند،نظاره می کند. در این حالت او بسان کسی است که بچه گربه ای کوچک و دوست داشتنی را که با کلاف رنگارنگ پشم بازی کند و از حرکات او خوشش می آید ، اما بچه گربه ای که باید خوب بداند وقتی نخ کشیده شد، وقت آن است که کلاف را رها کند و به صدای ارباب خود گوش دهد.

مسلما هیچ مردی مهربان تر ، صمیمی تر و شکیبا تر از یک متولد برج اردیبهشت نیست به شرط آنکه مردانگی و احترامات او مورد تهدید قرار نگیرد. او در این دنیا برای زنی که دوستش دارد هر کاری ممکن است بکند مگر اینکه روی پایش بیفتد. از متولد اردیبهشتی گاهی حرکاتی سر می زند که انسان را به یاد دلقک های سیرک می اندازد ، قلب بی ریای او جایی برای کینه توزی و دوز و کلک چیدن ندارد اما یادتان نرود که دلقک سیرک بعد از اتمام برنامه دیگر دلقک نیست.

برای آنکه دیگ بخار یک اردیبهشتی به جوش بیاید ، مدتی وقت لازم است، اما این دیگ آنقدر بزرگ است که وقتی به جوش آمد و ترکید، خرابی های جبران نا پذیری به بار می آورد. همین حالت در مورد امور عشقی وی نیز صادق است . ممکن است مدتها با دختری رفت و آمد داشته باشد و کوچکترین ابراز عشقی به وی نکند، اما وقتی تصمیمش را گرفت ، آن وقت دیگر مسلما هیچ چیز جلو دارش نخواهد بود. او حتی در این حالت فراموش می کند که باید معقول و محتاط باشد . یک اردیبهشتی واقعی وقتی هدفی را انتخاب کرد، نسبت به تمام خطرات احتمالی که ممکن است سر راهش قرار بگیرند، بی اعتنا می ماند. هر قدر دوستان واطرافیانش موانع کاری را بیشتر برایش توضیح بدهند، او در انجام دادنش مصمم تر می گردد و این دوستان واقعا اگر او را خوب بشناسند، خوب می دانند که تصمیم او چه مفهوم دارد. طبیعی است که یک چنین آدمی در معرض رویدادهای ناگوار قرار دارد با اینکه سنی از وی بگذرد و تجربیات بیشتری کسب کند، از سوی دیگر به راحتی برای کسی که از موانع نمی هراسد، احتمال کسب موفقیت هم خیلی زیاد است.

از ثروت بهره کافی ندارند

از نظر مالی وضع مالی متولد این ماه معمولا عالی است . کمتر مرد متولد اردیبهشت را می توان دید که برای روز های دیگرچیزی ننهاده باشد و اغلب ایشان کسانی هستند که از ثروت بهره کافی دارند. برخی از آن ها هم فکر اقتصادی قوی دارند و در کارهای تجارتی موفقیت بسیار بدست می آورد و به احتمال خیلی زیاد عاشق طبیعت، فوتبال ماهیگیری هستند و اگر این چنین نباشد ، به گلکاری ، درست کردن باغچه ها و مسافرت و پیاده روی علاقمندی می دهند . او مطالعه کتاب های مربوط به قهرمانان افسانه ای و بنیانگذاران امپراطوری های بزرگ را به کتب فلسفی ترجیح می دهد. بیشتر متولدین این ماه مجلات متعددی را مشترک هستند که تعدادی از آن ها مربوط به کارهای عملی مثل باغبانی و غیره است و تعدادی هم از آن هایی است که در هر صفحه چندین عکس سکسی دارند.او عاشق خرید کردن است ولی از فروشگاه های خلوت وشیک خوشش می آید نه از فروشگاه های چند طبقه که در آنها مردم از سر و کول هم بالامی روند.

مرد متولد اردیبهشت در هر کجا باشد، به این اصل قدیمی که مرد، مرد است و زن ، زن، اعتقاد قلبی دارد. پس سعی نکنید که به بهانه اینکه آرایشگاه بوده اید سر وته ناهار و یا شام را با یک غذای حاضری و یک فیجان چای و یک شیشه نوشابه به هم بیاورید. او مایل است غذایش به همان شیوه های سنتی در آشپزخانه پخته بشود و به سر سفره آورده شود ، درست به همان صورتی که مادرش و مادر بزرگش این کار را می کرده اند . سعی کنید که دست پختتان تا حد امکان خوب و لذیذ باشد . تمایل به غذاهای خوب مفهومش این نیست که از رفتن بیرون و صرف غذا در رستوران بدش می آید ، درست برعکس او شما را هفته ای یکی دو بار به رستوران می برد زیرا به هیچ صورتی نمی خواهد که زنش خیال کند آشپز اوست، اما در انتخاب رستوران مسلما جایی را انتخاب می کند که بتواند راحت روی صندلی اش نیمه دراز کشیده بنشیند و موسیقی ملا یمی در فضای آن پخش بشود.

علاقه مند است پسر داشته باشد

از نظر پدر بودن مردی است بی نظیر، او فکر می کند که هر مردی باید پسری داشته باشد تا نسلش حفظ بشود و اسم خانواده باقی بماند اما عاشق دختر بچه های کوچک و ظرافت و مهربانی های مخصوص ایشان است. او پدری است که بدون تظاهر به بچه هایش عشق می ورزد و گرمترین احساسات را نسبت به ایشان دارد . اما در عین حال اصول و مقرراتی را برای ایشان وضع می نماید که با کمال دقت و وسواس برچگونگی اجرایشان نظارت می کند. او معتقد است که بچه هایش در عین حال که باید او را دوست و رفیق خو بدانند ، نباید یادشان برود که وی پدرشان است. او پدری صبور به شمار می رود.

اگر بچه هایش شاگرد اول نباشند، برایش مهم نیست، اما باید در امتحان قبول بشوند. عقیده اش بر این است که بچه ها به تدریج باید چیز یاد بگیرند و به حد رشد و کمال برسند . شما ممکن است از پول توی جیب زیاد و هدایایی گران قیمتی که این کار موجب ضایع شدن بجه ها می گردد ، اما هیچ دلواپس نباشید زیرا بو به موقع خود ایشان را به درس خواندن و انجام تکالیفشان نیز وادار می سازد و خلاصه روش چنان است که دست تنبیه کننده و دست نوازش کننده هر دو از یک آستین بیرون می آیند. خلاصه ، بچه هایی که پدرشان در ماه اردیبهشت متولد شده باشد ، از محبت ها و نوازش های پدرانه چیزی کم و کسر نخواهند داشت اما لوس وبیکاره هم بار نمی آیند.